امیر فاطمی در گفتوگو با تاج خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، مجموعاً ۵ هزار و ۵۰۰ عملیات رفع اتفاق آب و فاضلاب در نقاط مختلف خراسان شمالی انجام شده است.
وی با اشاره به آمار تماسهای مردمی با سامانه ۱۲۲ افزود: در این مدت ۱۱ هزار و ۱۵۸ تماس با مرکز ارتباطات مردمی شرکت برقرار شده که از این میان، ۱۰ هزار و ۸۰۲ تماس مربوط به بخش آب و ۳۵۵ تماس نیز مربوط به حوزه فاضلاب بوده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی تصریح کرد: شهرستان بجنورد با ثبت ۴۲ هزار و ۴۰ تماس، بالاترین میزان تماس را با مرکز پاسخگویی شرکت داشته و شهرستان راز و جرگلان با تنها ۶۶ تماس کمترین میزان تماس را به خود اختصاص داده است.
وی در ادامه با تشریح نوع گزارشهای دریافتی از سوی مشترکان، گفت: شکستگی لولههای اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور، خرابی یا فرسودگی کنتور، نشتی شیرفلکه کنتور و انسداد شبکه فاضلاب از جمله بیشترین موارد گزارششده در این مدت بود.