• امروز : یکشنبه, ۵ مرداد , ۱۴۰۴
  • برابر با : Sunday - 27 July - 2025
0

کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

  • کد خبر : 84792
  • 05 مرداد 1404 - 11:03
کاهش ۱۹ درصدی شکایات از سازمان انتقال خون

معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون گفت: میزان شکایات ثبت شده در سامانه سازمانی در مدت چهار ماهه اول سال جاری، ۱۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تاج خبر به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، حسین آقاجان زاده معاون اجرایی دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون، گفت: در مدت چهار ماهه اول سال گذشته ۱۱۲ شکایت در سامانه درج شده که این آمار در چهار ماهه سال جاری به ۹۴ مورد رسیده است.

معاون دفتر بازرسی تصریح کرد: بیشتر شکایت‌های ثبت شده در سامانه کمتر از دو روز رسیدگی می‌شود ضمن اینکه کلیه تماس‌های تلفنی نیز که از سراسر کشور و منطبق با پوسترهای نصب شده در مراکز اهدای خون دریافت می‌شود تا پایان وقت اداری همان روز و گاه در زمان حضور اهداکننده در مرکز اهدا پیگیری و موانع احتمالی مرتفع می‌شود.

شایان ذکر است رویکرد دفتر بازرسی در ستاد مرکزی سوق دادن مراجعین به سمت شکایات سیستمی بوده که علاوه بر پاسخگویی مستند، زمان نیز مدیریت شود.

لینک کوتاه : https://tajkhabar.ir/?p=84792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.