ثبت بیش از ۷ هزار شماره در سامانه پیامکی اطلاعرسانی نوروزی شهرداری یزد
تاج خبر/یزدمهدی فلاح تفتی اظهار کرد: یکی از اصلیترین رویکردهای شهرداری یزد انجام اقداماتی نوآورانه در راستای توسعه شهر هوشمند است.وی خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۴۰۲ برای اولین بار شهرداری یزد با محوریت سازمان فاوا اقدام به اطلاعرسانی هوشمند به مسافران و گردشگران نوروزی کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق پیامک خوشامدگویی […]
تاج خبر/یزدمهدی فلاح تفتی اظهار کرد: یکی از اصلیترین رویکردهای شهرداری یزد انجام اقداماتی نوآورانه در راستای توسعه شهر هوشمند است.وی خاطرنشان کرد: در نوروز ۱۴۰۲ برای اولین بار شهرداری یزد با محوریت سازمان فاوا اقدام به اطلاعرسانی هوشمند به مسافران و گردشگران نوروزی کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق پیامک خوشامدگویی برای مسافران ارسال نمود.رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در همین راستا استقبال خوبی از این روش اطلاعرسانی صورت گرفت و بیش از هفت هزار شماره همراه در این سامانه ثبت شد.فلاح گفت: همچنین جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران پیشبینی گردید که ۲۴ ساعت پس از ثبت شماره در سامانه، یک پیامک نظرسنجی نیز به صورت خودکار ارسال گردد و میزان رضایت گردشگران را سنجیده و انتقاد و پیشنهادات مسافران را دریافت نماییم.وی با بیان اینکه بخش زیادی از پاسخهای دریافت شده از مسافران نشان دهنده رضایت آنها از این خدمات بوده ادامه داد: شایان ذکر است شمارههای ثبت شده در این سامانه یک بانک اطلاعاتی بسیار خوبی برای شهرداری محسوب میشود تا در سایر رویدادها و مناسبتهای آینده که در شهر یزد داریم، از طریق آن به هموطنان سایر شهرها نیز اطلاعرسانیهای لازم صورت پذیرد.رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: علاوه بر این امسال خدمات الکترونیک دیگری هم برای مسافران نوروزی و شهروندان در ایام نوروز در نظر گرفته شده بود که زمینه بهبود ارائه خدمات را فراهم کرد.
لینک کوتاه : https://tajkhabar.ir/?p=32083
- ارسال توسط : مهدی زکی پور
- 7 بازدید