برپایی پاویون شرکتهای دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه بینالمللی واردات چین با حمایت صندوق نوآوری

تاج خبربه نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه بینالمللی واردات چین یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی چین است که به صورت سالانه و در آبان ماه هر سال در حوزههای نظیر فناوری، خودرو، تجهیزات، ابزار پزشکی و مراقبتهای پزشکی، تجارت خدمات، غذا و کشاورزی برگزار میشود. هدف دولت چین از برگزاری این نمایشگاه، پیگیری […]
تاج خبربه نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نمایشگاه بینالمللی واردات چین یکی از
رویدادهای بزرگ اقتصادی چین است که به صورت سالانه و در آبان ماه هر سال در
حوزههای نظیر فناوری، خودرو، تجهیزات، ابزار پزشکی و مراقبتهای پزشکی،
تجارت خدمات، غذا و کشاورزی برگزار میشود. هدف دولت چین از برگزاری این
نمایشگاه، پیگیری فرآیند آزادسازی اقتصادی خود و تشویق فعالان جهانی به
حضور در چین و همچنین کمک به صنایع و بنگاههای این کشور برای اتصال
بیواسطه به تامینکنندگان اصلی و صاحبان دانش و تکنولوژی از سراسر دنیا
است.
در سومین دوره از نمایشگاه بینالمللی واردات چین بیش از ۲۷۰۰ شرکت خارجی
از ۱۲۰ کشور جهان در فضایی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع حضور دارند که
توانمندیهای خود را از روز پنجشنبه ۱۵ آبان تا سهشنبه ۲۰ آبان ماه به بیش
از ۴۰۰ هزار نفر بازدید کننده ارائه میکنند. این رویداد بزرگترین رویداد
بینالمللی چین پس از شیوع کرونا در جهان است.
در مراسم افتتاحیه ۲۰۲۰ CIIE ، روسای جمهور پاکستان، آفریقای جنوبی، شیلی،
ازبکستان و صربستان و همچنین نخست وزیران کشورهای اسپانیا، گینه نو و
مجارستان به صورت ویدئویی سخنرانی کردند و رمضان پرواز، سرکنسولگری ایران
نیز به عنوان نماینده ایران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور پیدا کرد. شی
جینگ رییس جمهور چین در سخنان خود، از آمادگی چین برای امضای موافقتنامه
تجارت آزاد با سایر کشورها، توسعه همکاریهای با کیفیت در قالب ایده کمربند
راه ابریشم و ساخت جامعه با آینده مشترک برای بشریت خبر داد.
در این نمایشگاه پاویون شرکتهای دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و
شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور ۲۸ شرکت برپا شده
است.
شرکتهای ایرانی با حمایت ۱۰۰ درصدی صندوق نوآوری شکوفایی و معاونت علمی و
فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور پیدا کردهاند. این حمایت شامل
پرداخت هزینههای غرفه، غرفهسازی و حضور نماینده شرکت در این نمایشگاه
بود.
در حاشیه این نمایشگاه علاوه بر بازدید و آشنایی نمایندگان کشورهای حاضر در
نمایشگاه با توانمندیهای شرکتهای ایرانی حاضر در پاویون، جلساتی نیز به
منظور معرفی محصولات شرکتهای دانش بنیان بنیان و فناور ایرانی برگزار و
مذاکرات تجاری B2Bنیز میان آنها تشکیل شد.
لینک کوتاه : https://tajkhabar.ir/?p=15613
- ارسال توسط : مهدی زکی پور
- 9 بازدید